Hast Du das Modell Direkt bei RC Motion bestellt? Wenn ja dann hättest du einen Ersatzrumpf bekommen wenn ein Foto vom Schaden geschickt wurde. Habe noch nie ein Problem wegen Reklamation gehabt.
Diese Zeiten sind leider vorbei, seit der “Customer Service” personell neu besetzt werden musste. Vermutlich gab es auch zu viele “Oberschlaue”, die das nach eigenen Fehlern ausgenutzt haben. Ich hatte auch Probleme mit Dellen in Ersatztragflächen und habe nach Reklamation ebenfalls die tolle Antwort mit dem heißen Wasser bekommen. Nach einigem Hin und Her gab es dann wenigstens einen Rabattgutschein.
Auszug aus den aktuellen AGB:
Certain “Fit And Finish” Imperfections Are Not Covered By Warranty – Small areas of missing paint, paint over-spray, chipped decals, imperfect decal application, hairline cracks in fiberglass, slight warp in foam surfaces, small wrinkles in foam surfaces, gaps in between foam beads, slight gaps between assembled balsa or foam pieces, and minor dents or dings in the foam surface will not affect the performance of the model and, therefore, are not covered by our manufacturer’s warranty. If you are unhappy with the fit and finish of your model, please keep all parts new and unassembled, keep all packaging, and
contact Motion RC Customer Service to obtain a return merchandise authorization (RMA). Items returned without an RMA will be returned to the customer at their expense.